Isnin, 7 Februari 2011

Kunjungan Sahabat RC dari P.Pinang dan Sg.Siput











Pada 5.2.2011 saya dalam perjalanan ke Sitiawan Mini Airport untuk aktiviti fly mingguan, tiba2 telipon bimbit berdering, " Ustaz ni Bob ni " tanya saya " Kat mana tu" jawab Bob " saya dah ada kat padadang la" .Seorang sahabat RC dari Menkuang dan pdang Polo Pulau mutiara datang mengunjungi teman-teman di sini. Alhamdulillah bermula dari berkenalan dalam forum duniarc, pada hari tersebut dapat kami berramah mesra dengan lebih dekat lagi. Terima kasih diatas kunjungan anda.

Masa berlalu tak berapa lama, dimana saya tengah menerbangkan Tiger Spot 60, tiba2 terdengar suara dari belakang bertanya kabar, memang saya kenal benar dengan suara tu, Bisik dalam hari saya " ni bang Mail ni".....setelah saya landingm, memang benar Bang Mail dari Sg.Siput datang dengan helinya untuk fly ( bahasa peminat rc) bersama kami. Alhamdulillah juga kerana agak lama tidak ketemu dengan Bang Mail yang ramah dan mudah mesra.


Kami silih berganti Fly dengan aircraff masing-masing sehingga jam 12.40th. Harapan dapat juga sahabat Rc yang lain datang ke Sitiawan seandainya masa mengizinkan supaya kita dapat berkenalan dan bertukar-tukar fikiran tentang dunia rc.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan